• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Personal Branding. Mowa ciała i gra słów, czyli autoprezentacja

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą specjalnej platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Zapraszamy Państwa na szkolenie, którego przedmiotem będzie autoprezentacja i wystąpienia publiczne oraz kreowanie wizerunku, również podczas wystąpień online.

Ważne informacje o szkoleniu

Proponujemy Państwu udział w szkoleniu dotyczącym autoprezentacji, czyli kreowania własnego wizerunku. Uczestnicy zajęć zapoznają się z podstawowymi technikami oraz stylami autoprezentacji, jak również narzędziami wykorzystywanymi do osiągania nawet najbardziej wyrafinowanych celów. Rozmawiać będziemy na temat sposobów zjednywania ludzi, przyciągania uwagi, manipulowania oraz sterowania emocjami, jak również charakterystycznymi znakami mowy ciała, gestów, mimiki i sposobu mówienia zdradzającego oszustów. Podczas zajęć omówione zostaną także teoretyczne i praktyczne zagadnienia oraz zjawiska związane z komunikacją niewerbalną, zachowaniami i gestami, postawą czy sygnałami wzrokowymi.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

Cele szkolenia:
• Dostarczenie wiedzy związanej z personal brandingiem, czyli kreowaniem własnego wizerunku.
• Poszerzenie kompetencji komunikacyjnych oraz umiejętności związanych z prowadzeniem dyskusji, różnego rodzaju rozmów oraz wystąpień publicznych.
Korzyści dla uczestników:
• Uczestnicy poznają podstawowe zagadnienia i terminy związane z szeroko rozumianą prezentacją i autoprezentacją, rozpoznawać będą jej rodzaje i rozumieć poszczególne funkcje.
• Zdobędą umiejętniej posługiwania się mową werbalną i niewerbalną, określać własne zalety i zachowania, wskazać i rozpoznać podstawowe narzędzia i techniki prezentacji biznesowej oraz osobistej, odczytywać znaki, symbole i komunikaty, wskazywać intencje przekazów oraz właściwie odczytywać znaki, jak również osiągać zamierzone cele poprzez wyszukaną mowę ciała.

zwiń
rozwiń
Program

1. Autoprezentacja - wygląd fizyczny, budowa ciała, ubranie, fryzura, makijaż dla kobiet i mężczyzn, dodatki, biżuteria, osobowość vs. pewność siebie, odwaga i charyzma, zarządzanie czasem i zmianami.
2. Budowanie wizerunku autorytetów: naukowcy, politycy, dziennikarze, influencerzy, celebryci, personal branding.
3. Narzędzia i techniki tworzenia efektywnych prezentacji, przygotowywania profesjonalnego cv oraz portfolio.
4. Przygotowanie do trudnych i stresujących spotkań, techniki panowania nad emocjami, język, przełamywanie lodów, ostatnie słowo, gra słów.
5. Komunikacja biznesowa i polityczna: wystąpienia publiczne oraz rodzinne, walka z tremą, stresem, przygotowywanie mów i przemówień, skuteczny i wiarygodny przekaz, budowanie pozycji lidera w grupie, reagowanie w trudnych sytuacjach, PR i media.
6. Techniki i reguły wywierania wpływu, skłaniania innych do słuchania i mówienia: „Stay hungry, stay foolish” [Jobs, 2005], pobudzanie emocji, uleganie wpływom: odruchy i reakcje, „miejsce w szeregu”, ocena wiarygodności, demaskowanie kłamców.
7. Komunikacja niewerbalna: głos jako narzędzie wpływu, dotyk (uścisk dłoni, poklepywanie, obejmowanie), postawa i mowa ciała: kontakt i sygnały wzrokowe, gesty, mimika, przyjmowane pozy, magia uśmiechu, praca rąk i nóg, panowanie nad wyrazem twarzy,
8. Komunikacja werbalna: budowanie relacji i więzi, ocena i porównywanie ludzi, uczuć i rzeczy zgodnie z posiadanymi postawami, poglądami i wartościami, definiowanie uczuć, myśli, doświadczeń, przedstawianie i dyskutowanie o własnych poglądach i doświadczeniu, ocena ludzi zgodnie ze swoimi poglądami, treść wypowiedzi, płynność mowy, metafrazy, parafrazowanie, modulowanie i akcent.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla profesjonalistów, którzy chcą skutecznie wyrazić swoje mocne strony bez nadmiernej autopromocji, jak również osób na początku kariery zawodowej, które chcą się dowiedzieć, jak wykorzystać personal branding do jej rozwoju. Budowanie wizerunku oraz wzmacnianie kompetencji są obecnie kluczowym elementem bycia rozpoznawalnym na rynku pracy. Dotyczy to zarówno osób pracujących dla dużych korporacji, organizacji non-profit, instytucji rządowych, ale także właścicieli małych firm, którzy chcą lepiej zdefiniować swoją ofertę.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Doktor nauk społecznych, wykładowca akademicki na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego (zajęcia z zakresu komunikacji, marketingu, public relations oraz e-biznesu). Magister marketingu (WSZiM) oraz specjalista ds. public relations (ISNS UW i IFiS PAN). Prowadzi kursy i szkolenia dla firm i organizacji non-profit, a także kursy na Uniwersytecie Otwartym UW. Na co dzień współpracuje z mediami, managerami public relations oraz marketingu, jak również agencjami reklamowymi i PR. Przez wiele lat prowadziła DesignForum, którego misją było promowanie utalentowanych Polaków w zagranicznych ośrodkach designu. Publishing Manager w London Wall Publishing, sekretarz Car of the Year Polska, ekspert NCBiR oraz lider grupy legislacyjnej Rady Sektorowej ds. Komunikacji Marketingowej. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu, współpracuje z Auto Klubem Dziennikarzy Polskich. Posiada doświadczenie w zarządzaniu, prowadzeniu kampanii marketingowych, działaniach reklamowych i promocyjnych, pracy z klientami, B2B i tworzeniu stron internetowych.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 369 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz zgłoszenia na www.frdl.kielce.pl do 22 grudnia 2021 r.