Kurs: Koordynator ds. dostępności w urzędzie

szkolenie w formule on-line
Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą specjalnej platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.
Dzień I
1. Identyfikacja osób o szczególnych potrzebach - kogo dotyczy ustawa o zapewnieniu dostępności osobom o szczególnych potrzebach?
2. Dostępność jako prawo człowieka – najważniejsze zagadnienia.
3. Bariery w dostępności – omówienie poszczególnych obszarów trudności w zakresie dostępności zidentyfikowanych w instytucjach publicznych
4. Potrzeby osób o szczególnych potrzebach, w tym osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności:
a) Niepełnosprawność ruchowa.
b) Niepełnosprawność wzroku.
c) Niepełnosprawność słuchu.
Cena:
990 zł netto. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych. Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia kursu, możliwość konsultacji z trenerem.
Zgłoszenia:
Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać mailem na adres: centrum@frdl.kielce.pl, faksem 41 243 62 63 lub poprzez formularz zgłoszenia do 3 września 2020 r.
UWAGA: LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!
KPA, prawo administracyjne, organizacja urzędu, archiwa