1. Przegląd możliwości i omówienia działań we wskazanych social mediach.
2. Kto jest Twoim odbiorcą i jak go oczarować?
3. Social media i ich możliwości – jak się w nich poruszać dzisiaj?
Wspólnie:
• Pokażę czym są SM i jaki jest ich potencjał:
- Poznamy dane dotyczące poszczególnych platform i trendy drugiej połowy 2021 roku:
- zrobimy przegląd platform Social Media – FB, IG, YT, Twitter, Lin, Tik Tok - omówienie ich specyfiki, zalet, możliwych i zalecanych działań + ćwiczenia,
- odpowiemy na pytanie czym się różnią, a w czym są podobne poszczególne platformy SM,
- omówimy rodzaje treści na każdej platformie i zastanowimy się jak je tworzyć tak, żeby każda z nich była interesująca dla odbiorców,
- omówimy cechy jakimi powinna odznaczać się angażująca treść oraz jak pisać atrakcyjne treści prostym i zrozumiałym językiem,
- obejrzymy wiele profili inspirujących, bądź przykładowych, które wykorzystamy do dyskusji,
- pokaże sporo inspirujących treści do różnych platform.
• Nauczymy się tworzyć atrakcyjne grafiki zgodnie z trendami, w oparciu o program Canva.com.
Odpowiemy sobie na pytania oraz popracujemy tworząc grafiki:
• Co to znaczy i jak tworzyć spójną grafikę we wszystkich platformach online?
• Jak przygotować grafikę do posta, zdjęcia w tle w różnych platformach SM, zdjęcia profilowego, wydarzenia, relacji, czy Insta story.
• Czym jest grafika do cyklu i jak ją zbudować?
• Ćwiczenia na aplikacji – wskazówki do projektów
4. Omówię znaczenie hashtagów# na różnych platformach.
5. Odpowiem na pytanie dlaczego live jest taki popularny, a o video nie można już zapominać.
6. Pokażę jak zrobić wywiad online za pomocą prostej i bezpłatnej aplikacji.
7. Powiem o planowaniu publikacji i systematycznym publikowaniu na SM.
8. Przedstawię użyteczne aplikacje ułatwiające działania online.
9. Podsumowanie, wnioski i czas na pytania lub ewentualne przejrzenie kilku profili SM uczestników.
Kultura, sport, NGO, promocja