• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Forum Sekretarzy Województwa Świętokrzyskiego: Zadania koordynatora ds. dostępności

Spotkanie bezpłatne dla członków Forum Sekretarzy

Informacje organizacyjne

Spotkanie Forum w dniu 14 października 2020 roku w godzinach 10.00-13.00

Osoby niebędące członkiem Forum, które chciałyby wziąć udział w tym webinarium prosimy o kontakt z koordynatorem.

zwiń
rozwiń
Program

1. Zadania koordynatora w świetle ustaw

  • Powołanie koordynatora – wymogi prawne i organizacyjne
  • Jakie zadania realizuje koordynator?
  • Jakie jest jego usytuowanie w organizacji

2. Wykonywanie zadań koordynatora

  • Audyt dostępności
  • Opracowanie planu
  • Harmonogram wdrożenia
  • Koordynacja zadań
  • Udzielanie odpowiedzi
  • Dobre praktyki
zwiń
rozwiń
Prowadzący
Adam Parysz

Dyplomowany Archiwista, absolwent Instytutu Historii Uniwersytetu Śląskiego na kierunku Historia, specjalizacja Archiwistyka i Zarządzanie Dokumentacją Współczesną. Czynny Administrator Bezpieczeństwa Informacji. Były Specjalista ds. Archiwizacji oraz Kierownik Projektów w ArchiDoc SA. Doświadczenie zawodowe w charakterze archiwisty oraz w kierowaniu projektami archiwizacji dokumentacji. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń (2860 h dydaktycznych spędzonych na sali szkoleniowej oraz 2533 przeszkolonych uczestników) z zakresu archiwizacji dokumentacji, systemów teleinformatycznych (w szczególności EPUAP2), prawa archiwalnego, administracyjnego, ochrony danych osobowych oraz zarządzania dokumentem i podpisem elektronicznym dla wielu instytucji państwowych, samorządowych i firm prywatnych. Udokumentowane przeprowadzenie 185 szkoleń dla wielu instytucji państwowych, prywatnych i samorządowych.

Cele i korzyści

Zdobycie wiedzy dotyczącej teorii i praktyki związanej z wykonywaniem zadań koordynatora ds. dostępności  

zwiń
rozwiń