Doręczenia elektroniczne – zmiany wprowadzone nowelizacją. Wpływ ustawy o e-doręczeniach na procedurę administracyjną

szkolenie w formule on-line
Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą specjalnej platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.
Zapraszamy na szkolenie dotyczące nowych zasad doręczeń elektronicznych wprowadzonych ustawą o doręczeniach elektronicznych i ich wpływowi na postępowanie administracyjne.
1. Korespondencja doręczana elektronicznie – o jakiej korespondencji stanowi ustawa?
2. Nowelizacja ustawy – co zmieniła?
3. Doręczenia i wymiana informacji wyłączone spod regulacji.
4. Adres do doręczeń i skrzynka do doręczeń – zasady doręczania.
5. Baza adresów doręczeń.
6. Skutki prawne wpisu adresu do doręczeń elektronicznych do bazy adresów elektronicznych.
7. Obowiązki podmiotów publicznych, terminy stosowania ustawy.
8. Sytuacja podmiotów niepublicznych.
9. Inne podmioty zobowiązane do posiadania adresu do doręczeń elektronicznych, wpisanego do bazy adresów elektronicznych.
10. Jak wnioskować o adres do doręczeń w przypadku podmiotów publicznych i niepublicznych?
11. Administrator skrzynki doręczeń; zarządzanie skrzynką doręczeń. Wyznaczenie ASD przez podmiot publicznych.
Cena: 319 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz zgłoszenia na www.frdl.kielce.pl do 8 października 2021 r.
Elektronizacja i cyfryzacja urzędu