Dobra reputacja przewoźnika i zarządzającego transportem w świetle zmian związanych z tzw. Pakietem mobilności oraz planowanych w najbliższym czasie zmian do ustawy o transporcie drogowym

szkolenie w formule on-line

termin szkolenia został potwierdzony do realizacji
Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.
1. Warunki związane z wymogiem dobrej reputacji.
2. Jak weryfikować posiadanie dobrej reputacji przedsiębiorcy i zarządzającego transportem - kiedy i czego mamy prawo żądać, jak dokumentować spełnianie przez przedsiębiorcę warunków - kiedy zaświadczenie, kiedy oświadczenie, podstawy prawne.
3. Procedura wszczęcia postępowania w przedmiocie utraty dobrej reputacji – podstawy prawne do wszczęcia postępowania, źródła informacji o naruszeniach i karach.
4. Kontrola w ramach postępowania w sprawie dobrej reputacji.
5. Ocena przesłanek przy badaniu dobrej reputacji (liczba stwierdzonych naruszeń, możliwość poprawy sytuacji, interes społeczny, opinia organizacji branżowej).
6. Elementy i kształt decyzji w sprawie dobrej reputacji.
Cena: 349 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać do 14 lipca 2022 r.
Komunikacja, transport, drogi