• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Techniki skutecznej perswazji w administracji publicznej

online
Program i karta zgłoszenia

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Zapraszamy Państwa na szkolenie, którego przedmiotem będzie autoprezentacja i wystąpienia publiczne oraz kreowanie wizerunku z uwzględnieniem komunikacji werbalnej i niewerbalnej.

Ważne informacje o szkoleniu

Celem proponowanego szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu przygotowania i wygłaszania skutecznych wystąpień perswazyjnych w administracji publicznej. Będziemy pracować na wszystkich poziomach wystąpienia publicznego: celu oraz identyfikacji potrzeb widowni, argumentacji, struktury oraz elementów wspierających przekaz. Wskażemy też mechanizmy służące ograniczeniu stresu towarzyszącego w sytuacjach wystąpień publicznych. Zajęcia będziemy realizować metodą case studies związanych z administracją publiczną, zbliżoną do tych, z jakimi uczestnicy szkoleń stykają się w swojej codziennej pracy.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Zwiększenie skuteczności wystąpienia poprzez: precyzyjne zdefiniowanie jego celu, dopasowanie go do potrzeb jego widowni, zróżnicowanie argumentacji perswazyjnej.
• Poznanie zasad umiejętnego pokazania korzyści dzięki zastosowaniu technik storytellingu.
• Poprawienie czytelności wystąpienia dzięki poznaniu zasad budowania odpowiedniej struktury rozwinięcia wypowiedzi.
• Zwiększenie zapamiętywalności dzięki odpowiedniej konstrukcji wstępu i zakończenia.
• Wzmocnienie swojego wizerunku eksperta dzięki odpowiedniej pracy głosem i mowie ciała.
• Przećwiczenie nabytych umiejętności wraz z sesją informacji zwrotnej.

zwiń
rozwiń
Program

1. Wystąpienie perswazyjne w administracji. Jak zacząć?
• Na czym zależy mówcy, a na czym widowni?
• Problem i cel wystąpienia.
• Pięć kluczowych elementów skutecznej perswazji.
• Opracowanie pytań służących badaniu potrzeb.
• Przygotowanie wystąpienia perswazyjnego – case study.
2. Argumentacja w wystąpieniu perswazyjnym w administracji publicznej.
• Logos, pathos i ethos.
• Logos, pathos i ethos w administracji publicznej – case study.
• Rola storytellingu w administracji publicznej.
• Niezbędne składniki każdej historii.
• Struktura STAR.
• Storytelling w administracji publicznej – case study.
3. Struktura wystąpienia perswazyjnego.
• Wstęp w skutecznej perswazji.
• Zakończenie w skutecznej perswazji.
• Struktura rozwinięcia.
• Wspieranie struktury za pomocą mowy ciała i głosu.
4. Sesja treningu wystąpień i informacji zwrotnej: Każdy z uczestników prezentuje krótki fragment wystąpienia, a następnie otrzymują oni informację zwrotną od prowadzącej i grupy. W informacji zwrotnej, oprócz elementów z poprzednich trzech paneli uwzględniamy także pracę głosem i mowę ciała. Każdy z uczestników otrzyma zatem praktyczne wskazówki jak wzmocnić swój głos i mowę ciała.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Szkolenie to jest adresowane do wójtów, burmistrzów i prezydentów miast, pod kątem przekonywania mieszkańców, rad gminy/miasta oraz inwestorów do podjęcia określonych działań. Dedykowane jest również urzędnikom administracji publicznej, mającym stały kontakt z mediami i dążących do przekonania opinii publicznej do zajęcia określonego stanowiska w danej sprawie (pracownicy wydziałów promocji, rzecznicy prasowi). Zapraszamy także kierowników organów administracji publicznej, którzy chcieliby skutecznie komunikować się ze swoimi pracownikami.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Certyfikowany trener biznesu w ramach International Trainers & Facilitators Federation. Zaawansowany Srebrny Mówca (ACS) oraz Zaawansowany Brązowy Lider (ALB) według certyfikacji organizacji Toastmasters International. Trener wystąpień publicznych, storytellingu, prezentacji biznesowych oraz elevator pitch. Prowadzi dla nauczycieli akademickich warsztaty z zakresu wykorzystania technik wystąpień publicznych w prowadzeniu zajęć dydaktycznych. Prowadzi również szkolenia z zakresu przemówień publicznych w dydaktyce oraz użycia perswazji w celu komercjalizacji wyników własnych badań (research pitch). Przygotowując, wygłaszając i ewaluując przemówienia publiczne, korzysta z autorskich narzędzi, pozwalających na dywersyfikację doboru środków przekazu oraz technik udzielania informacji zwrotnej, w zależności od charakteru i celu przemówienia.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 395 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 20 września 2023 r.