• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Jak promować instytucję w social media w roku 2024 – trendy i sztuczna inteligencja

Miejsce
Gdańsk
Termin
24 maja 2024
Czas trwania
10:00 - 15:00
Cena
549 zł
Ważne informacje o szkoleniu

Proponujemy Państwu udział jednodniowym kreatywnym szkoleniu, podczas którego krok po kroku przeanalizujemy Trendy 2024 roku w wielu obszarach działań marketingowych.

Przyjrzymy się możliwościom ChatGPT i możliwościom wykorzystania jej do usprawnienia codziennej pracy. Zobaczymy czy i jakie nowości pojawiły się na platformach SM – FB, IG, TT oraz jak je wykorzystać do promocji i budowania wizerunku instytucji w sieci.Omówimy zalety tworzenia planów komunikacji i wyznaczania celów. Szkolenie ma charakter częściowo warsztatowy, a omawiane zagadnienia są poparte licznymi przykładami z praktyki.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści
  1. Poznanie trendów marketingu online w 2024 roku oraz dane liczbowe dotyczące Internetu oraz Social Media w Polsce i odpowiedzi sobie na pytanie – co to oznacza dla nas.
  2. Zaprezentowanie potencjałów promocyjnych platform social mediowych - FB, IG, TT oraz nowości, które pojawiły się na platformach.
  3. Przedstawienie dobry praktyk w zakresie promocji instytucji w social mediach oraz przyjrzenie się jak dla swojej wygody wykorzystywać AI (ChatGPT) w codziennej pracy.
  4. Uczestnicy:
    • Dowiedzą się co można robić w 2024 roku w Social Media oraz w przestrzeni online również przy użyciu sztucznej inteligencji (ChatGPT).
    • Poznają różnorodność możliwości, formatów i treści, które oferuje każda z platform jak również ich unikatowe właściwości i jak je wykorzystać dla swoich potrzeb.
    • Pozyskają wiele inspiracji do tworzenia efektywnych komunikatów do swojej grupy docelowej, której poznanie zgłębimy.
    • Będą mieli okazję wykonać kilka kreatywnych i rozwojowych ćwiczeń podczas szkolenia.
    • Poznają aplikacje i narzędzia ułatwiające działania w Social Mediach,
zwiń
rozwiń
Program
  1. Trendy marketingu online na 2024 rok. Dane dotyczące platform SM w Polsce.
  2. Jak wykorzystać najważniejsze trendy w promocji i komunikacji instytucji? - dyskusja
  3. Cele na rok 2024 – czy już je znam? Czy je sobie wyznaczyłam/łem? - ćwiczenie
  4. Jak nowe trendy wpływają na działania w przestrzeni Social Mediów:
    • Co nowego na platformach – nowe możliwości (nowości, które już są, i te, które wkrótce się pojawią), a może nowe podejście – Facebook, Instagram, TikTok – omówienie najważniejszych aspektów oraz zmian, które nastąpiły. Omówienie też tego jak je wykorzystać w promocji i komunikacji instytucji.
    • Gdzie jestem dziś – stan aktualny fanpage.
    • Jak ja mogę wprowadzić nowe trendy w życie? Czego mogę robić więcej? Czego mniej? Co zacząć robić? lub co robić inaczej?– ćwiczenie dla uczestników
    • Przygotowanie planu komunikacji na najbliższy miesiąc – jak to zrobić? Dlaczego to ważne?
    • Jak się poruszać między platformami? Jak tworzyć content, który można wykorzystać w wielu miejscach?
  5. Czy jest recycling treści? Dlaczego warto o nim wiedzieć i pamiętać? – ćwiczenie.
  6. Burza mózgów – może być w podgrupach – konkretne pomysły na działania, formaty, tematy do promocji i komunikacji instytucji online.
  7. Jak wykorzystać ChatGPT do tworzenia treści? – jak pisać efektywne prompty? Jak usprawnić ChatGPT?
  8. Omówienie kilku fp/profili uczestników wraz z uwagami i wskazówkami.
  9. Czas na pytania i dyskusja.
zwiń
rozwiń
Adresaci

Działy promocji instytucji publicznych (Urzędy, Ośrodki kultury, Ośrodki sportowe, Uczelnie)

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu oraz użycia AI w tworzeniu contentu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców.

zwiń
rozwiń
Lokalizacja
Hotel Scandic Gdańsk

Podwale Grodzkie 9, 80-895 Gdańsk

Koordynatorzy
Jakub Porządny
Koordynator ds. szkoleń i forów
tel. +48 500 112 543
jakub.porzadny@frdl.org.pl
Karolina Mucuś
Koordynator ds. szkoleń i forów
tel. +48 530 307 420
karolina.mucus@frdl.org.pl
Rafał Konieczny
Koordynator ds. szkoleń i forów
tel. +48 509 984 066
rafal.konieczny@frdl.org.pl